Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği (TÜRKBESD) açıklamasına göre iç pazardaki artışta Şubat 2023’te deprem felaketinin yarattığı baz etkisi etkili oldu. Şubatta ihracat yıllık yüzde 1 düşüşle 1,83 milyon adede geriledi. Üretim yüzde 2 arttı 2,86 milyon adet oldu. Yılın ilk iki ayında iç satışlar yüzde 31 artışla 1,91 milyon adede ulaştı. İlk iki ayda ihracat yüzde 2 gerilerken üretim yüzde 3 arttı.
Beyaz eşyada satış yüzde 39 arttı
Türkiye’de beyaz eşya iç satışları şubat ayında altı ana üründe yıllık yüzde 39 artışla 1,04 milyon adet olarak gerçekleşti.
More Stories
Tüketici Şikayet Platformu Kuruluyor
AGROEXPO Fuarı İzmir’de Açıldı
Atilla Kurtiş, Nexans’ın Orta Doğu ve Afrika Bölge Başkanlığına Atandı